mani yazdım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
mani yazdım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

2 Nisan 2012 Pazartesi

"Mani"ci Geldi Haanııım :)

Merhaba herkese!

Aslında bugün yeni başladığım ama arayı baya uzattığım "Şu an düşünüyorum da..." serim için bir post girecektim, haftasonu evde sürekli otlandığım wireless yoktu, çok mutsuzdum zaten hıh :( Ama önce blogları bir dolaşayım derken, Kumanda Panelinde en son yazının sevgili Kuulumsu'ma ait olduğunu gördüm, ve bu bir mim yazısıydı :) Manilerle ilgili, hani şu bizim bildiğimiz maniler, Falım sakızları tek alma sebebim, işte onlar :) Yazıyı okumaya bir başladım, bittiğinde gülmekten yerlerdeydim. O derece :))) Sonra sevgili Kuulumsu'mun beni de mimlemiş olduğunu gördüm, ve bekletmeden hemen cevaplayım istedim. Biriken öyle çok mimim var ki, bir ara sırayla hepsine döneceğim inşallah, affedin beniiii :)))



Şimdi gelelim mimimize :P
Bu mimde mani yazıyormuşuz :)
Ahaha, tamam, ben bir yazar adayıyım ama aram düzyazıyla iyidir, hiç şiirimsi bişey yazmadım ben şimdiye kadar, eh artık deneyeceğiz... :)
Gelelim cevaplara :)

1. Sevdiğiniz bir kişiye olan duygularınızı maniyle ifade ediniz. (illa erkek/kız arkadaşınız olması gerekmez. Sevgi çok genel bir kavramdır. Arkadaş, dost, anne, kardeş, vb.)

Yeni aldım elbisemi,
Daha kesmedim etiketini,
Söyle bana ey kardeş,
Nasıl kopardın düğmesini???? :)))

Boncuk boncuk gözlüsün,
Tatlı dilli sözlüsün,
Sevdiğim daha da iyi olurdun amma,
Türlü türlü huylusun :PpP (hohohoho, bu da çok hoşuma gitti :)))

2. Sizi gıcık eden ya da sinir eden bir olayı ya da kişiyi konu ederek yazın.

Akşama dek gezersin,
Yerli yersiz gülersin
Soruyorum sana hatun,
Sen ne işe yararsın???

Burnunu sokma işime,
Yeter ki düşme peşime,
Git başımdan Bayan X,
Başkan mısın başıma???

(Dairede gıcık olduğum bir hanıma ithafen... İşime çok burnunu sokuyor da...)

3. Sizin için olmazsa olmaz bir eşya, program vs. bir şey için yazın.

Okusam okusam bitmesen,
Kitabım ne güzelsin sen,
Daha çok almak isterim ama,
Ah pahalı olmasan :))) (Bazen kitaplar ciden çok pahalı geliyor, çok almak istiyorum ama alamıyorum, sahafları çok seviyorum bu yüzden :)

Şişe dibi gözlüğüm,
Seninle güzel gördüğüm,
Yokluğunu istemem,
Sensiz hayat kördüğüm :))) (yedi numara miyop gözlerimden kahverengi kemik gözlüğüme gelsin :) şişe dibi değil ama camlarım, inceltilmiş hihihi :P)

4. İstediğiniz bir konu hakkında yazınız.

Bahar geldi sayılır,
Yağmurlar gelir gider,
Duy sesimi a herif,
Maya Yedigöller'e gitmek ister :)))

5. Bir blogger seçiniz ve ona atışma tarzı bir mani yazınız.

Ah Cherry, vah Cherry,
Üzme tatlı canını,
YGS filan fişman,
Asma sakın suratını :)

bu pek atışma olmadı ama olsun, kıyamam ben ona :)

P.S.: Bunların hepsine yazmanız şart değil. Dilerseniz sadece birine de yazabilirsiniz. Atışma yaptığınız kişi başta olmak üzere diğer bloggerları mimleyiniz.Size atışma yazan kişiyle, sizin atışma yazacağınız kişi farklı olsun ki atışma sürebilsin. Bu da kurallarmış, ben de Kuulumsu'mdan okudum. :)

Veee, mimlenenler :) Kuulumsu'm mmilemiş sağolsun uzun bir liste ile ben ek yapacağım :)
Cherry (e atışma yaptık o kadar :)
Dürr-i Yekta'cım
Renklihayat'ım,

ve bu mimi cevaplamak isteyen herkes, bu konuda çok ciddiyim, üzerinize alının lütfen, tek tek isim belirtmemi beklmeyein direk cevaplayın :)  çünkü mimler çok hızlı yayılıyor, kim mimlenmiş takip edemiyorum ben sadece ilk aklıma gelen üçünü yazdım :) Eğer cevaplarsanız haber verin ama, çünkü okumak çok zevki olacak :)

Kocaman sevgiler :)