15 Mayıs 2012 Salı

"Silmeden" Yazmak Lazım Bazen...

Merhaba! :)

Pazar günü memleketten döndük akşam vakti ve dün öyle yorgundum ki işyerine nasıl geldim bilemiyorum. Hatta nasıl akşam oldu onu da bilemiyorum. Eve döndüm, yemek yedim ve yattım. Özet budur :) Ama size Memleketten bahsedeceğim, biraz daha toparlanmam gerekli :)

Tam kafamın bu kadar karmaşık olduğu zamanda, alfabetik sıra ile sevgili Deep'im, Damla'm, İrem'im ve Volante'm beni mimlemişler. Nasıl iyi geldi anlatamam. Bu mim çok güzel... Sadece yazıyoruz, ama silmeden, düzeltmeden... Kuralımız da böyle zaten;

Başlıyorum o zaman;

Boğazım ağrıyor. Daha doğrusu sol bademcik tarafım şişti şişecek, yumurta sarısı gibi aynı orada duruyor. Başımı sağa sola çevirirken hissediyorum. Hava değişimi beni berbat etti...

Öfff, sınav zamanım yaklaşıyor ve ben hiç ders çalışmadım. Çalışmak da istemiyorum. Ama ders çalışmadığım sürece de vicdan azabı çekiyorum, bunun bir çaresi var mı???

Babam bana küstü, oysa benim hiçbir suçum yokken, sırf ben evleneceğim diye...

Bugün yanımda okuyacak kitabım yok. Başım da ağrıyor.

Ben hergün böyle değilim, genelde neşeliyim.

Evlenince ev temizliği yapmak istemiyorum, ev temizlemeyi hiç sevmem. Ama yemek yapmayı severim.

Düğüne az kaldı ya :S Heyecan mı geliyor nedir???

Bi de şu hayalimdeki ikea odam için ikea'dan alışverişi yapmak istiyorum ama evde eşya barındıramazmışım ev tadilat olcakmış hıhhhh

zaten finaller de geliyo

Başka bişi yazamıycam..

Herkese sevgiler :) Moralim bozuk bugün kusuruma bakmayın artık :((((((((

12 yorum:

  1. Evlilik arefesi biraz sıkıntılı olur canım, ama tatlı sıkıntılardır bunlar..
    Bende ev temizliği konusunda ne yapıcam diye düşünüyordum bazen iki haftada bazen ayda bir yardımcı ile bu sorunu çözdük.

    YanıtlaSil
  2. Evlilik zamanı anneler, babalar biraz kapris yapabiliyor hele kız tarafı ise, tecrübelenmiş biri olarak yazıyorum canım. :)))
    Canım istemediği zaman yapma ev temizliği, evlendiğinde bazı şeyleri rayına oturttun mu inan ev düzenli ve temiz oluyor.
    Heyecanının tadını çıkart, arada ufak aksaklıklar, sinir bozucu şeyler olsa da evlendikten sonra geçiyor. :)))
    Sınavlarda başarılar, iyi çalışmalar canım. :)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar kaldı düğüne ??? ders olayından bende muzdaribim çalışmaya çalışıyorum ama boşa okuyormuşum gibi geliyor. çalışmayınca da aynı vicdan azabı, babanın içine dert çöktü desene seni gidecek diye :)

    YanıtlaSil
  4. Ay Mayam neden bozuksun bu kadar. Baban neden küstü bakiyim sana ? Biricik kızı babasını başka erkeğe tecih etti diye kıskanmıştır :D Naz yapıyordur. Kıyamaz düzelir yakında üzülme.
    İkea için de acele etme, yavaş yavaş olur hepsi.
    Düğün tarihi ne zamandı? biz de Gizem için hazırlanıyoruz off çok sıkıldım bi olsa da bitse şu düğün kına nikah işleri. Rutine dönmeyi özlüyor insan :)
    Öperim seni çok ,gül bakalım biraz

    YanıtlaSil
  5. babalar kızlarını paylaşamıyor hiç :)
    finallerde başarılar...

    YanıtlaSil
  6. oy bademciğin mi şiş
    allah beşka dert vermesin balım
    çok geçmiş olsun tatlım

    YanıtlaSil
  7. Şu ders çalışma mevzuna hiç girmeyelim. Tüm çalışma hevesim kırıldı. Okuyacağım kitaplardan gözümü alamıyorum. Dün gece ders için masanın başına geçtim ve.. Elimde ders kitabı hariç bir sürü kitap vardı. Ve saat 23:59 u vurduğunda vicdan azabıyla yatağı boyladım. :S Ne olacak halimiz bilmem.

    YanıtlaSil
  8. bence güzel olmuş silmeden yazılabiliyormuş.:)) sevgilerimi mayaladım sana..

    YanıtlaSil
  9. oyy kuzumm geçmiş olsun
    babana hiç üzülme kızını veriyor adam nasıl olsun
    bir süre alışamaz ama sonra oda varır farkına sıkma canını.
    bu arada senin için bir ödülüm var blogumda kabul edersen sevinirim:)

    YanıtlaSil
  10. Ne kusuru mayam ya üzülme sen lütfen :((
    Geçmiş olsun ayrıca dikkat et kendine hastalanma :(
    Havalar hepimizi bozdu :/
    Aynısı bende de oluyor.Sınavlarım yaklaştı ama havadan mıdır ne hiç çalışasım gelmiyor.Dediğin gibi çalışmayınca da vicdan azabı..

    düğünden önce herkesin içine düşer herhalde heyecan :))

    sevgiler mayam :)))
    ben severim ev temizliğini gerçi çok yapmıyorum da odamı temizlemeyi seviyorum sırf bu yüzden dağıtıyorum hatta hehe :))

    YanıtlaSil
  11. ayyy sen tıpkı ben gibisin canım.bende temizliği hiç sevmem.akşama kadar mutfakta kalsam harika derim ama temizlik yap demiyeceksin bana.çok geçmiş olsun bu arada canım.acil şifalar diliyorum.kendine iyi bak.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. ahh canım benim..
    acilen iyileşmen lazım..hem hayat sınavların üst üsteymiş..
    antibiyotikler ve bitki çayları...
    ve baban küsmesin sana..
    bir gün zaten evleneceksin, kıskançlık etmesin..
    tatlı telaşların mutlu etsin seni, hadi çabuk iyileş ;)

    YanıtlaSil